KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 23 september 2012

3 haak projecten..

Eigenlijk zie ik zoveel mooie dingen en wil ik nog veel meer dingen haken..maar alles tegelijk is niet te doen..hmm toch ben ik nu met 3 haak projecten bezig..

Bij Rianne zag ik deze sjaal met
               krokodillen steek..

mooi om te zien en zeker net zo gaaf om te doen..
Ik heb ander garen genomen..van de zeeman..lekker zacht..











Tijd geleden had ik bij Jeannet dit bolerootje gezien..
dus.. hup garen gekocht en aan de slag, maar helaas het was te klein..dus alles weer uitgehaald en nu dan eindelijk maar weer eens opnieuw haken..
Inmiddels is mijn kleine dametje weer beetje groter ;-)
Moet nog wel paar toeren haken..











En dan nog maar een slaapschaap haken..mijn dametjes willen het slaapschaap allemaal hebben..dus tja wat doe je dan....
Haken maar weer..maak hem-haar deze keer in het grijs

1 opmerking:

  1. Hah, leuk dat ik je geïnspireerd heb! Een fijn haakwerkje heb je er aan, ben benieuwd naar het eind resultaat! :D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen