KnoopjesZ haken privacyverklaring

vrijdag 20 oktober 2017

Transfermarker proberen...en wayuu mochila tas...

Bij homemade4you  kocht ik vorige week een transfermarker..
en nog wat meer..voor het kinderfeestje van dochterlief..
Maar goed...die transfermarker wilde ik graag uitproberen..
dus wat moois kleins en wat groters uitgeprint
 en proberen maar..

Er zit behoorlijk luchtje aan de transfermarker..alle ramen open zeg maar
  of gewoon buiten doen..


Het kleine lukte best goed..van papier op papier..

Het grotere moest van papier op mijn houten krukje
 waar mijn gehaakte flamingo altijd op zit..
 

Het staat erop maar wel heel lichtjes

Denk dat ik het krukje opnieuw doe en eerst even wit schilder 

En terwijl krukje dan kan drogen haak ik verder aan de wayuu mochila tas met flamingo


 


 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Goed idee om de transfer bij het krukje nog eens over te doen om het beter zichtbaar te maken. De tas met de flamingo uit het haakboekjee is echt grappig. Past mooi bij jouw flamingo.

    Veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je op hout iets zet moet het oppervlak glad geschuurd zijn ...
    Alvast mooi geprobeerd ... Ik ben benieuwd ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben zeer benieuwd naar je tas:-) Wil zelf ook eens zo iets gaan proberen,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel..die tas haakt niet zo snel..project van weken..maar ben er bijna..

      Verwijderen
  4. Dt is toevallig, ik heb ook een stift gekocht, binnenkort is het resultaat te bewonderen op mijn blog :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen