KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 25 maart 2018

Gehaakte knuffeldeken beer


  
Net voor we naar de Kreadoe gingen zag je ze ..
de knuffeldekens van Woolytoons..

Geweldig vind ik ze..zo schattig..
Mijn zusje was zwanger dus dat was natuurlijk wel de kans om zo'n schattige knuffeldeken te gaan haken..

Alles besteld en aan de haak gegaan..
op fb volg ik de groep van de knuffeldekens haken en begreep dat het best even dingetje is om met dat zachte garen te haken.

Maar dit ging met steekmarkeerders..tellen en op gevoel eigenlijk wel goed.

Ik koos voor Belle de beer..

Het hoofdje is ook wel schattig geworden..





Gisteren is de de beer op reis gegaan..
Gingen we op kraamvisite..naar mijn lieve schattige kleine nichtje..
Zooo lief!!!
En nu hebben mijn kids er 3 bij me besteld..dus zal maar flink doorhaken!!!

4 opmerkingen:

  1. Schattige deken en lekker zacht. Welk kind wil niet zo'n fijne knuffeldeken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dit. Ik ben deze nog niet eerder tegen gekomen. Daar zal zeker mee geknuffeld gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heerlijk zacht en knuffelig uit!

    BeantwoordenVerwijderen