KnoopjesZ haken privacyverklaring

donderdag 14 februari 2019

Gehaakt mini paardje en de baksels van de afgelopen tijd


In oktober 2018 speelde dochterlief met vriendinnetje waar ik 
dit lieve schattige mini paardje voor haakte afgelopen dagen.

Vriendinnetje zag het paardje van dochterlief en wilde die ook wel,
 ze was bijna jarig dus dacht ik maak ik die voor haar verjaardag.
Maar het kwam er niet van..
wel de patronen gelijk besteld maar van het haken kwam niet veel terecht.
Nu kwam er vorige week een uitnodiging voor het kinderfeestje van het vriendinnetje dus hup aan de haak gegaan.

Patronen erbij en ik moet bekennen dat ik eigenlijk na paar maanden niet meer wist welke kleuren vriendinnetje wilde 
maar dit werd de volgende dag opgelost...zo lief..
vriendinnetje heeft het uitgetekend hoe ze het paardje wilde. 



het mini paardje is inmiddels naar de nieuwe eigenaar ..
hopelijk is ze er blij mee ;-)

(Moet bekennen.. toen de manen en de oren er nog niet op zaten leek het net een nijlpaard..gelukkig is het wel goed gekomen)
 




En dan nog even de taart en traktatie van dochterlief de jongste..
het is gelukkig allemaal goed gekomen.
Helemaal happy was ze..

 vers gebakken brownie met snoepjes
en de taart is uit het boek van Koken met Karin.
De pandabeer is een koek die ik gebakken heb en versierd met fondant.
 
 De bak-avonturen zijn nog niet klaar want..

...dan komt dochterlief de oudste met de vraag om Churros te maken 
WANT die heeft ze een keer in Amsterdam gegeten en die waren zooooo lekker en bij ons in de buurt niet echt te verkrijgen.
Oké Oké
Alles ervoor in huis gehaald..
en afgelopen weekend aan de bak gegaan.

 
 Bijzonder iets die churros..maar was wel lekker vooral met jam



En dan deze ook maar gelijk er aan toevoegen..
Manlief 💗 is jarig en lust graag rijstevlaai.
Die wilde ik ook eens uitproberen om zelf te maken.
Bij Laura's Bakery  zag ik het recept voor de rijstevlaai..
goed gelukt en was zeker lekker!



 

3 opmerkingen:

  1. Je kan zo meedoen met Heel Holland Bakt!!
    Wat een mooie baksels.
    Het pandabeertje is goed gelukt zeg, wat een liefje, met z'n schuine koppie.

    Pony is ook schattig.
    Ja ja, op bestelling iets maken valt nog niet mee.....helemaal als de dame ook zoveel wensen heeft qua kleur enzo.
    Ik vind grijs erg mooi voor een pony, maar kan me voorstellen dat je bedoelde met het nijlpaard. Komt door de kleur natuurlijk.
    Ach, als het niet goed gekomen was....het is in ieder geval een (nijl)Paard😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestelijkheden, zo gezellig (en lekker) allemaal! Gefeliciteerd met je man.
    Het paard is zo leuk geworden, vast de nieuwe favoriet van het vriendinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd, leuk paard zeg....en lekkere taart

    BeantwoordenVerwijderen