KnoopjesZ haken privacyverklaring

donderdag 21 maart 2019

Handpop Konijn Roosje

Aangenaam ik ben  Konijn Roosje



Eigenlijk heet ik anders in het boekje 
maar wij vonden Roosje wel heel schattig klinken voor dit lieve konijntje.



 Ook deze handpop is echt zo schattig
zo aaibaar en heeft hoog knuffelgehalte 


 Ook hier wilden mijn dametjes wel heel graag even model mee staan 
geen probleem



 Leuk hoor die snorharen en wat een zacht neusje heeft ze..

Ohhhh en kijk nu
hier alvast een glimp van Varkentje Joep



4 opmerkingen:

  1. Nog even en ik wilde zelf dat ik nog kleine kinderen had.....😍.
    En je gaat maar door, zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig konijntje. Roosje past goed bij haar. Je hebt er flink de vaart in. Ga je alle handpoppen uit het boekje haken?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie handpompen heb je gehaakt. Leuk!

    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen