KnoopjesZ haken privacyverklaring

donderdag 19 augustus 2021

Sleutelhanger IJsjes haken

 


Jaren geleden heb ik een keer met mijn haakwerkjes op de markt gestaan..

en nu voor de vakantie kwam er meisje met onze jongste mee naar ons huis

 met een vraagje..

Of ik alsjeblieft zo'n sleutelhanger ijsje wilde haken voor haar van toen op de markt 

want ohhh die vond ik zo mooi zei ze..

Leuk leuk..

Maar ik was toen nog druk aan de haak..want de rottweiler voor zuslief moest klaar.

En dan is het vakantie..dan heb ik niet heelveel tijd voor haken maar

 tussendoor toch hier en daar wat momenten kunnen vinden en zo rolden er

 3 leuke vrolijke kawaii sleutelhanger ijsjes uit mijn haaknaald.

Nu maar hopen dat ze er eentje leuk vind.. 

 

De kids hebben het de afgelopen tijd over bubble tea ..boba tea..

met van die tapioca balletjes erin..

dat moest toch echt uitgeprobeerd worden.

In Zwolle zit er een winkel Mmtea waar je deze drankjes kunt kopen..

Geweldig leuk winkeltje met geweldige posters






Op pinterest kwam ik een gehaakte bubble tea tegen..zo schattig..nu weer even tijd vinden.

2 opmerkingen:

  1. Superleuke ijsjes! Passen ook wel bij de stijl van de theewinkel.
    Was de thee voor herhaling vatbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Apart vooral die tapioca balletjes die zo door het rietje kwamen flubberen.. maar wel lekker!!

      Verwijderen