KnoopjesZ haken privacyverklaring

maandag 12 november 2012

Het gedoe van een amigurumi kat - poes haken

Wat een gedoe..gehaak kan ik beter zeggen..
De meningen lagen nogal uiteen over het kadootje de Amineko..was het nu wel een kat of niet..
en voor een echte katten-lief-hebster moest het toch wel meer kat worden.. 
dus had ik maar besloten om een wat echtere kat te haken..en had ik om het nog wat echter te maken..katten-oogjes besteld bij Echtstudio en hup weer aan de haak, maar ik kreeg het kopje niet mooi, dus dan maar het kopje naar het idee van Poes Poekie

 De kat zit met spelden in elkaar..sorry..ziet er nog niet echt mooi uit zo..
maar ik heb de kat niet eens meer                     
       helemaal in elkaar gezet, want weer liepen de meningen uiteen..Niet grappig!!!
     Resultaat..alles uit elkaar gehaald en 2 bolletjes garen ervoor terug
dat gaat wel sneller dan haken ;-P

       



Opnieuw begonnen met een ander patroontje..resultaat: 
De kids vinden deze heel lief... ;-)
 maar deze gehaakte kat is het ook niet geworden..


Mijn hoofd was flink leeg..na zoveel mislukt projecten..dus eerst een heerlijke wandeling gemaakt..
 



En daarna..
nogmaals aan de haak..
Resultaat:
 Een gehaakte sleutelhanger kat en dit samen met lekkere thee..
en heerlijk ruikende cupcake zeepje..


Wat vinden jullie???



Geen opmerkingen:

Een reactie posten