KnoopjesZ haken privacyverklaring

zaterdag 24 november 2012

Rudolph...haken..voor aan de linthanger


Ben al druk bezig om allerlei kerst-(haak)-dingetjes te verzamelen voor aan de linthanger.
Laatst zag ik er in een winkel verschillende hangen..zo creatief..heel mooi met allerlei kerstballen aan linten..
Kerstgroen, lampjes..erbij en je hebt iets unieks aan het plafond..
en omdat ik deze zo leuk vind, de kleuren trouwens ook..
passen goed in mijn interieur ;-)
heb ik Rudolph gehaakt voor aan de linthanger.
Ik heb het gewei dubbel gehaakt..anders zakt het telkens in..

Foto's van de linthanger volgen nog..xtje later in December..

1 opmerking:

  1. Bedankt voor jouw berichtje op mijn blog over het dubbelzijdig haken. Jij maakt ook hele leuke dingen, zoals deze Rudolph, prachtig gelukt!! Ik ga jou volgen hoor.
    Kreatieve groeten van Anna.
    http://annashaakwerk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen