KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 6 november 2016

Gehaakte teckel uit combigurumi

In mijn vorige blogpost schreef ik al dat ik bezig was met
de teckel uit het boek combigurumi..
ik moest even wachten op garen..
er gaan toch al snel 2 bollen garen in deze gehaakte teckel. 
En ik had er maar eentje..


Hij/zij is klaar..en wat een schatje..
een fotomodelletje..





 Van een hele lieve vriendin van me kreeg ik voor mijn verjaardag het pakketje
Haakpakket Takkie 

deze gisteren gehaakt terwijl ik bij mijn jongste op de bank zat..
ze heeft/had buikgriep...snik!


 Vorig weekend heerlijk met dochterlief een stuk gewandeld..beetje conditie opbouwen..
want lekker gaat het nog steeds niet met me..

genieten van dochterlief en genieten van de natuur









 

5 opmerkingen:

  1. Inderdaad een fotomodel en je kleine Takkie is ook super schattig :)
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, maar inderdaad soms kan het even duren, heeft denk ik tijd nodig. Goed dat je/als je, je in acht neemt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze mooie hond! u een aantal prachtige hond! Gefeliciteerd! een mooie dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een liefje! Mooie foto's van je wandeling!
    Fijnevdag! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend voor jullie. Ik hoop dat het snel beter gaat met jouw dochter en met jouzelf. Goed dat je er met jouw dochter lekker opuit bent getrokken. Je hebt een grappig stel hondjes gehaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen