KnoopjesZ haken privacyverklaring

maandag 12 december 2016

Tonsurton sjaal tunisch gehaakte sjaal

Ik wilde zo graag mijn blog bijhouden en dit lukte me aardig
totdat ik dacht dat ik alweer meer aan kon..
Maar mijn lichaam wilde dit niet..stem weg ..weer een week..
omdat ik blijkbaar mezelf had uitgeput.
Herstel gaat toch niet zo snel..

Dus haken ging ook niet zo vlot meer..
maar mijn tunisch gehaakte tonsurton sjaal is nu dan toch klaar..
Leuk om een keer iets totaal anders te doen/maken
Patroon van byClaire


 Wat was vorige week de natuur extra mooi!!





en mijn volgende haakwerkje is ook bijna klaar...
..daar moest ik zelfs breinaalden bij hebben.. 




1 opmerking:

  1. Prachtige foto's! Rustig aan doen dan maar. Je lijf is belangrijker dan je blog zou ik zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen