KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 3 september 2017

Gehaakte sleutelhanger..

En zo zijn de 6 weken vakantie voor de kids weer voorbij..
en heb ik geen haaknaald aangeraakt deze vakantie🙈

Voor de vakantie haakte ik nog wat sleutelhangers..en tassen..
en aantal zijn verkocht...of als cadeau de deur alweer uit..

Net voor de vakantie bakten we macarons..en die waren heerlijk..


Maakte ik nog een wagenspanner op bestelling...
 

en haakte ik deze schattige ijsjes 



Tas niet op de foto en zie dat ik andere sleutelhangers 
ook niet of nog niet op de foto heb gezet..

We hebben in de vakantie meegedaan aan de dorpentocht van Terre des Hommes
 

De tocht kwam voor ons op 66 km fietsen






 
 

1 opmerking:

  1. Na een heerlijke vakantie samen met jouw kinderen, krijg je misschien weer zin om te haken. De dingen die je voor de vakantie haakte zien er mooi en schattig uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen