KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 13 mei 2018

Gehaakte sleutelhanger..appel

We blijven nog even bij de gehaakte sleutelhangers..
heb laatst ook nog dit schattige appeltje tussendoor gehaakt..

Helemaal vergeten het op mijn blog te zetten..


 zo'n schattig vrolijk appeltje staat leuk aan de sleutelbos.. 
hier vond ik het patroon  

 We hebben weer de tulpenroute gereden in de noordoostpolder..
eigenlijk 2x  het is echt zo genieten die tulpen..










 Zo en nu weer vlug verder met de boxzak die ik aan het haken ben voor mijn zusje..
komt uit het boek kabels & structuren haken

4 opmerkingen:

  1. Dat appeltje is geweldig schattig en ook die boxzak ziet er fantastisch uit! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige appelsleutelhanger. Bedankt voor de link naar het patroon. Je hebt prachtige foto's gemaakt van de tulpen. Helaas zijn de bloemen op veel plaatsen al weer weg. De boxzak wordt vast prachtig met die kabels.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond je appelsleutelhanger zo leuk, ik heb 'm nog een keer extra genoemd vandaag op mijn blog. Een fijne avond gewenst! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh wat leuk...dankjewel...Super!! fijn weekend nog!
      Groetjes Jolanda

      Verwijderen