KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 15 juli 2018

Gehaakte vrolijke bloementas

Meer dan een jaar geleden begon ik aan de tas...
 uiteindelijk was het geel op..
bestelde ik gelijk nieuwe..maar toch belandde alles in de la.. 
en laatst had ik zin om deze geweldig vrolijke tas eens klaar te haken.

Het idee..de kleuren..alles eigenlijk komt 
vandaan..haar kleurencombinaties..geweldig!!
Haar blog is zo'n bron van inspiratie.


 Eerst een bloem gehaakt..wat een vrolijke kleuren..en wat een gaaf resultaat..
en dan verder haken met geel..
omdat het al meer dan jaar geleden was dat ik het beginnetje maakte wilde ik nu weer verder met het patroon en zocht het dus ook op.
Dit is inmiddels een kooppatroon

 Zelfs het jurkje komt overeen met http://ak-at-home.blogspot.com/2015/07/
zo leuk om te zien ;-)


 Mijn jongste wilde ook nog wel even met de tas op de foto...
💛
 

10 opmerkingen:

  1. Heel vrolijk en wat een leuke tas.
    Ik heb dat ook, dan liggen de haak projecten half af in de kast en blijven daar voorlopig lang liggen, zonde eigenlijk.
    En ook.....Wat dragen jou kinderen leuke kleding!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zalige kleuren! En zo'n leuk poppetje bij op de foto (zowel het echte popje als jouw dochter)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. Maar eigenlijk jammer dat het mooiste aan de onderkant zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tas! Is het ook mogelijk om iets bij je te bestellen? Ik kwam in je blog een gehaakte tas tegen die ook al zo leuk is ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke bloementas!
    Ideaal om lekkere appels mee te gaan kopen.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen