KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 18 november 2018

Pannenlappen haken


Afgelopen week kwam het idee om pannenlappen te haken
voor mijn broer(tje)
Dus op zoek gegaan naar stoere pannenlappen en gevonden
ik heb ze gehaakt met Drops Cotton Light.
Ben nog steeds aan de twijfel maar dit is meer 
omdat pannenlappen door oma's gehaakt worden.
Althans dit is meer het idee!
Maar ze zijn met liefde gehaakt en ik hoop dat hij er veel plezier van zal hebben..




 En straks weer verder met nieuw ontwerp voor het popje wat ik vorige week 
omtoverde tot Harley Quinn ..


3 opmerkingen:

  1. Nou, als je broer(tje) ze niet wil stuur je ze maar naar mij......
    Ze zijn echt SUPER LEUK!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke pannenlappen. Is het patroon moeilijk om te haken?

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen