KnoopjesZ haken privacyverklaring

zaterdag 24 november 2018

Gehaakte knuffeldeken ollie olifant




Tegelijk met het bestellen van de benodigheden voor 
knuffeldeken beer had ik ook het garen besteld voor Ollie

Was ook gelijk nadat de beer klaar was begonnen aan de knuffellap van Ollie maar 
veel verder dan het haken van de lap is het niet gekomen
tot deze week..
Ik wilde beginnen aan de droomdeken
(pakket gekregen van mijn lieve zusje en zwager voor mijn verjaardag)
 maar kwam tot de ontdekking dat ik haaknaald 6.5 niet 
had dus moest ik die eerst bestellen 
en dan heb je nog even de tijd om wat anders te haken.
En zo kwam ik bij Ollie..
En kijk nou wat een schatje  het is geworden
So Cuteee💜💜



 


3 opmerkingen:

  1. Oh oh, wat een lief koppie!
    Heel erg leuk gehaakt.
    Soms komt het best goed uit als je even moet wachten op een haaknaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe kunnhe zo'n lieverd nu laten liggen? Gelukkig heb je hem nu af, want hij is super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zo schattig en heerlijk aaibaar. Goed dat je hem hebt afgemaakt.
    Nu kun je verder met dat fijne cadeau.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen