KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 2 december 2018

Het beginnetje van de droomdeken en....

een verrassing bij de post..
daar begin ik dit berichtje mee want,
Oh wat super super lief
Laatst plaatste Margaret van bitofcolor hele leuke kleurrijke herfst pompoenen
en ze gaf er eentje weg..wow..

die wilde ik wel en ohhh win ik de pompoen ook nog :-)

Nu kwam er donderdagavond een pakje binnen..spannend!!
ben echt verbaasd en blij
want kijk eens wat er in zat..

De pompoen is zo leuk en mooi gemaakt..
en dan zit er ook nog kadootje bij..met deze 3 mooie bollen
Echt Margaret nogmaals super super lief en dankjewel. 
 
 Ik zal er iets moois van m(h)aken.

En het mini beginnetje van mijn droomdeken is er..

3 opmerkingen:

  1. O wat lief van Margaret! Ja ze verrast graag anderenen weet er een feestje van te maken, heb ikzelf ook mogen ervaren.
    Veel haakplezier met je droomdeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je gewonnen prijs !! en leuk dat er NOG een verrassing bij zat..ja de eerste toeren van je deken zijn klaar.. nu de rest nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms word je zomaar heel lief verrast door iemand, dat maakt het leven extra leuk.
    Ik mocht laatst een heel lief pakketje van Angélique ontvangen, zoiets kan zomaar je dag goed maken.
    En je droomdeken.....mega klus, maar wat leukkkkkkk.
    Hou ons op de hoogte hoor.

    BeantwoordenVerwijderen