KnoopjesZ haken privacyverklaring

zaterdag 27 april 2019

Gehaakte sprinkhaan


 
Vorige week keek ik de blogberichtjes 
allemaal weer even na en dan zie je soms ook weer wat ideeen voorbij komen.
Zo zag ik bij Bit of Color een leuk paashaasje voorbij komen met verwijzing 
waar het vandaan kwam..
Zij maakt zulke leuke dingen en zet de patronen er ook nog eens bij..
en daar zag ik ineens 
De "grasshopper" dat klinkt toch echt veel leuker..dan sprinkhaan.
Elk jaar hebben we deze leuke schattige vriendjes in de achtertuin


 En probeer ik ze met regelmaat even op de foto te zetten met mijn mobiel
met macro lens er op.
Het zijn echt leuke diertjes vinden wij..
daarom noemen we ze onze vriendjes!!



Als je dan patroon van deze schattige knuffel "grasshopper" ziet 
dan kun je niet anders dan hup naar de la vol wol en haken maar.
 




4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je via mijn blog bij deze grappige sprinkhaan terecht kwam. Jouw foto's van deze bijzondere beestjes zijn prachtig. De gehaakte versie kijkt vrolijk om zich heen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ach, wat een lief snoetje heeft je gehaakte versie.
    Ik vind ze in het echt erg mooi, maar schrik me altijd een hoedje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben trouwens even op het blog van je linkje geweest, zo jammer dat het Engels is..... Dat lukt mij nooit zo goed om dan te haken volgens patroon.

      Verwijderen