KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 29 september 2019

Gehaakte olifant


En dan zie je dat je laatste blog van juni 2019 is..tsjonge..
alweer zo'n tijd geleden.
Door omstandigheden kom je soms niet aan bloggen toe maar ook niet aan haken.

Maanden geleden kreeg ik de vraag om een olifant te haken..
zeker wilde ik dat doen.
Het haakpatroon is van Mykrissiedolls  
dus dat eerst aangeschaft.
Maar er lagen nog wat meer dingen om gehaakt te worden dus dat eerst klaargemaakt
want de olifant mocht nog wel even wachten.
Als die maar voor oktober klaar was. 

Na onze vakantie wilde ik er aan beginnen..maar ook dit liep door omstandigheden anders
onze vakantie was geweldig..wat een mooi land Polen.
We zijn naar het reuzengebergte geweest..veel gewandeld en veel gezien..en vooral 
heel veel genieten!! 










 gelukkig heb ik de olifant nog op tijd gehaakt..
zelfs de breinaalden er nog bij gepakt voor de sjaal..
er ook nog een mini olifantje bij gehaakt..
zijn ze niet schattig??









 

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leukerds! Het zijn zulke fijne patronen, ik maak ze graag.
    Mooie foto's van jullie vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige olifanten. Goed dat je hem op tijd af hebt gekregen. Soms weet je gewoon niet waar de tijd blijft. Zeker als er van alles in je omgeving gebeurt. Gelukkig heb je een fijne vakantie gehad zo te zien aan de mooie foto's.

    Groetjes en fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super schattig!!
    De grootste vind ik het mooist, maar dat komt denk ik door het garen.
    De kleuren die je gebruikte zijn ook tof.
    De sjaal hebben ze wel nodig binnenkort😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke olifanten!
    En soms komt het haken er niet van door omstandigheden, is niet erg.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen