KnoopjesZ haken privacyverklaring

donderdag 7 mei 2020

Etui en hondje in de m(h)aak

Na lange tijd hier niets gepost te hebben..en ook amper gehaakt te hebben..
heb ik mijn wolletjes en haaknaald weer eens opgepakt.
Nog steeds liggen er aantal bollen van Drops garen.

En het Scandinavisch haken..borduren op je haakwerk blijft leuk en mooi.
dus het patroon van handwerkjuffie
erbij gepakt.
In Maart een begin gemaakt met deze etui..en nu weer tevoorschijn gehaald
Nu een bruin etui..moet nog even naar het derde kleurtje op zoek.




Toen het boekje mijn hondjes van sokkenwol van Mykrissiedolls uit kwam heb ik het boekje gelijk gekocht..want er staat een poedel in en die wilde dochterlief toch wel zo graag.
Maar na veel bladeren in het boekje wilde ze toch liever een Yorkshire terriër Fifi.
Help!!!
Want dat is ook zo'n hondje wat je met een borstel moet bewerken..
Ik ben er tijdje geleden mee begonnen..maar na het kopje zag ik het zo niet zitten om het verder te haken.
Ik had ook niet zo'n hondenborstel, probeerde het met een gewone borstel 
wat er echt niet uit zag.
Dus hup dat verdween in een heeeel mooi tasje van Söstrene Grene
Dit tasje wil ik nog borduren..is er nog niet van gekomen.



Maar zo bleef halve Fifi eigenlijk een tijdje liggen.
Gisteren haar maar weer eens tevoorschijn gehaald en ook gelijk maar een Hondenborstel gekocht, want anders blijft het kansloos.

En Tadaaa...het begint nu ergens op te lijken.
Nog niet perfect maar begin is er.
en dochterlief is er blij mee..daar doen we het voor!!

2 opmerkingen: