KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 25 oktober 2020

Gehaakte Barend beer


Na het haken van de luiaard had ik best nog wat garen over..

eigenlijk garen om de baby van de luiaard te maken maar na wat denken toch maar over gegaan op het haken van iets anders.

Ik heb even in mijn boekenkast gekeken om te kijken wat ik nog meer kon haken met deze kleuren.

En..daar zag ik het boekje Amigurumi Forest&Friends van Tessa van Riet

Dat boekje heb ik al jaren en ook al wel wat leuke dingen uit gehaakt

 en daar zag ik het patroon van Barend Beer..

Ie is zo leuk!!

De trolletjes en paddestoelen zijn ook patroontjes uit het boekje.



Gezellig herfst tafereeltje..



 Verder heb ik de naaimachine er bij gepakt..

om zo het één en ander uit te proberen..voor de caafjes..

en zo maakte ik dit slaapzakje voor de caafjes..best goed gelukt :-) op naar nog veel meer..




 

2 opmerkingen:

  1. Ah, die koppies uit die heerlijk warme zak, zo lief! Zo te zien hebben ze je geschenk geaccepteerd.
    De beer is ook erg geslaagd, leuk hij heeft een hoog knuffelgehalte.

    BeantwoordenVerwijderen