KnoopjesZ haken privacyverklaring

vrijdag 21 september 2018

Gehaakte etui

Op de site van Stephanie van allaboutami
zag ik een gave etui
(staat bij mij al heel lang op pinterest op mijn to do list)
Leuke nieuwe steek, nog nooit de starstitch gehaakt.. mooi en simpel design 
en met rits..dat was wel even dingetje.
Heb namelijk nog nooit ergens een rits in gezet.
Maar voor alles is er een eerste keer.

Mooi kleurtje garen gekocht hier in het dorp..van Scheepjes
en bij de kringloop later die week zag ik "de" rits..precies de juiste kleur.


en dan hup aan de haak..dit was vlot voor elkaar.
Leuk om deze starstitch te haken..maar dan nog de voering en de rits 
er in maken..ik had nog wel stofjes liggen dus daar iets uitgezocht

gelukkig heeft Stephanie een beschrijving erbij met duidelijke foto's dus ook dit lukte goed.

En dit is het resultaat..geweldig toch...








 

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk joh!!
    Soms kun je bij de kringloop zoveel geluk hebben, deze rits is precies goed.
    Leuk voor in je tas, of gewoon op je buro.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die is heel gaaf geworden! Leuke steek he, die starstitch, al haakt het niet snel. Knap werk als je nog nooit eerder een rits hebt ingezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke etui. Mooie kleur!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen