KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 23 september 2018

Sleutelhanger little teddy bear

Tijdens het haken van de etui was ik dan toch af en toe
 even aan het spieken op pinterest..en dan ineens zie je een sleutelhanger..
zo schattig zo lief 
die moest ik maken.

 

Vriendinnetje van dochterlief kwam hier laatst spelen en zag mijn gehaakte walvisjes 
"ohhhh mag ik daar een sleutelhanger van"

Met het haken van de little teddy bear dacht ik dan heeft ze keuze..

maar de keuze lag vast ;-)

Hier op de achtergrond zie je de creativiteit van dochterlief 
vorige week zondag is ze er een middag mee bezig geweest..resultaat 
spectaculaire vleugels en wij een kleurrijke muur 😍😍 



En nu hebben wij hier de little teddy bear ..zo leuk zo schattig..
in een avondje te haken..patroon is makkelijk te volgen!





 


2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje weer!
    Dat lresbrlrtje, TE leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een dotje! Die wil je toch de hele dag vasthouden?
    Mooie vleugels, heel creatief!

    BeantwoordenVerwijderen