KnoopjesZ haken privacyverklaring

zaterdag 16 maart 2019

Handpop Boer Tom

Boer Tom


 
  
Voor mijn lieve kleine nichtje
 ben ik verrassing aan het haken.
Had in mijn laatste blogje alvast een klein stukje van het hoofdje
laten zien ;-) 
Maar aangenaam dit is Boer Tom


Poosje terug zag ik het boekje handpoppen haken van Cutedutch
patroontjes zijn echt te leuk.
Het boekje dan toch maar aangeschaft.
De andere laat ik in een volgend blogje zien.


  En... hier alvast stukje van het hoofdje van Boerin Bibi
Hello!! 





3 opmerkingen:

  1. Ah, wat stoer en lief tegelijk, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kadootje.
    En omdat het zelf gemaakt is, nóg leuker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boer Tom ziet er leuk uit en hij is vast blij als de boerin ook klaar is. Leuk cadeau waar jouw nichtje vast graag mee gaat spelen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen