KnoopjesZ haken privacyverklaring

vrijdag 29 maart 2019

Poppenkast poppen




Mijn nichtje was jarig en daar wilde ik graag iets leuks voor maken
mijn zusje had wel cadeau ideeen doorgegeven 
maar ik vond die handpoppen zo leuk ;)  dat ik dus toch dat boekje heb aangeschaft 
en materiaal heb besteld en aan de slag ben gegaan.
Ik wist dat het in 1 week tijd klaar moest zijn want op donderdag bedacht ik
de handpoppen en op de volgende zaterdag moesten ze klaar zijn.
Daarom zijn het er 5 geworden maar derest gaat zeker nog volgen.
Maar eerst ook nog aan opdracht werken
 In mijn blogjes zijn ze stuk voor stuk langs gekomen..
en toen de "laatste" handpop klaar was moest er natuurlijk 
ook wel een poppenkast bij komen.

Hoe zou ik dat nu moeten doen.
Ideeen opgedaan op pinterest en gelukkig had ik nog vilt en een stuk stevig karton liggen.

en dan is dit de poppenkast geworden..een tafelmodel ;-)
Daar moesten de poppen natuurlijk nog wel even bij poseren






Dan nog een papiertje erom heen en oooo wat was het genieten
 om het lieve gezichtje te zien toen ze de poppenkast kreeg.


Nu aan de opdracht werken en op naar de andere poppenkast poppen want die gaan zeker nog volgen.

En Lieve volgers, dankjewel voor de leuke reacties op mijn blogjes..
GENIETEN!!

6 opmerkingen:

  1. O wat heb je er een prachtig cadeau van gemaakt! Dat staat zeker garant voor veel speelplezier (maar ook heel handig bij opvoedkundige opstakels ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! En dat zo dat stel in die poppenkast. Geweldig leuk is ie geworden.
    En snel gedaan zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slim idee om een tafelpoppenkast te maken. Die neemt minder plek in dan de grote, houten poppenkasten. Deze poppenkast past goed in het boerderijthema. Echt een superleuk cadeau.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt. De foto met alle poppen in de kast vind ik de leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een GE-WEL-DIG kado maakte je voor je nichtje!!!!
    Het ziet er echt te TE leuk uit allemaal!!!!!😍

    BeantwoordenVerwijderen