KnoopjesZ haken privacyverklaring

zondag 24 maart 2019

Handpop Varken Joep

Aangenaam
Dit is Varken Joep
De laatste even in 1 week tijd
Heb de handpoppen (deze 5) in 1 week tijd gehaakt


Varkentje Joep ziet er best ondeugend uit
maar is wel heel lief hoor
Echt geen knorrige handpop ;-)






 Nadat dit deze schattige handpop uit mijn haaknaald kwam gekropen moest er natuurlijk nog wel een poppenkast komen


 Hiervoor ben ik met karton, vilt en lijmpistool aan de slag gegaan

Resultaat zal ik laten zien in volgend blogje over de handpoppen.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk, wat leuk!!
    Ik denk dat jij het leukste kado ooit maakt, voor je nichtje!
    Joep is een schatje, dat zie je zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een guitig beestje! En zelfs nog een poppenkast erbij, daar ben ik heel benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het varkentje ziet er een beetje ondeugend uit. Maar ook lief en leuk om mee te knuffelen en te spelen. Ik ben benieuwd naar jouw poppenkast.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Varkens hebben altijd altijd is grappigs....dit is een dotje!

    BeantwoordenVerwijderen